»Moje mnenje je, da bi bilo zelo nedostojno zdaj kazati na nekega krivca. Še vedno vsi nekako skušamo na najboljši način poučevati, pri čemer naj si nihče v tej državi ne dela utvar, da smo v resnici digitalna družba.«
»Dokler se še da kaj nadoknaditi.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Večina težko ohranja motivacijo, obveznosti naredijo na hitro, samo toliko, da je, ne moremo pa jih pritegniti k nekoliko višji ravni znanja.«
»Raziskave, ki jih delajo tudi širše, kažejo, da se je število klicev na SOS-telefon bistveno povečalo, da je več družinskega nasilja v teh zaprtih prostorih, da je več alkoholizma, pri mladih bo verjetno kar nekaj časa potem potekalo obdobje, ko se bo treba socializirati, priučiti na sobivanje v večjih skupinah. To naj se zgodi čim prej.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Pri mlajših šolarjih pouk na daljavo brez njih ne more steči. Za starše, ki so ves čas delali, je bila šola na daljavo precejšnja obremenitev.«
»Največ takih otrok smo izgubili, na pol izgubili ali pa jih izgubljamo.«
»Otroci s posebnimi potrebami, ki živijo v nespodbudnih okoljih, se nam pospešeno izgubljajo, ne uspe nam jih pridobiti, sami ne znajo ali ne zmorejo narediti skoraj ničesar.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju